söndag 25 januari 2009

Okej, okej...

...Amsterdam var inte så ruskigt iallafall. Jag hade en trött dag när jag skrev det andra inlägget. Stan är ju fortfarande charmig, bara man slipper se knarkisarna. Dessutom hade jag två konstruktiva dagar med mina kollegor. Och halleluja för kollektivtrafiken i det landet. Skånetrafiken - släng er i väggen!

Nu till något helt annat: Disney on Ice! En parad av glitter och glam, prinsar och prinsessor, guld, silver och pastell. Elina sa "WOW!" ungefär sjuttioelva gånger och Sofia gillade allt. Det var en upplevelse att uppleva det tillsammans med dem :-) och ett skönt avbrott från vardagen.
(klicka på bilden så ser du fler detaljer)

Nu har jag 48 arbetstimmar kvar till semestern. Tills dess ska jag hinna med 192 obesvarade mail, 9 möten, några brandsläckningar, en lansering, några tradiga dokument och en jäkla massa kul. Yiha!

Inga kommentarer: