söndag 15 februari 2009

The Airport


Nu är det snart kväll och jag sitter fortfarande på Kastrup och glor. Blä. Mitt första flyg som skulle ta mig till Helsingfors blev inställt. Tekniskt fel. Iosf skönt att dom inte flyger med plan som är trasiga.... Så jag missade natruligtvis nästa flyg till Shanghai. Nu blir det Helsingfors->Peking->Shanghai istället. Med 5 timmars vänt på Pekings flygplats istället för möte på måndag eftermiddag. Håhå. Men den stora frågan är väl huruvuda när/var/hur mina väskor kommer fram...?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lider med dig samt känner mig enormt skyldig (?) (hade jag åkt hade du åtminstone inte varit ensam, eller det kanske du inte är).

hur som helst trevlig resa och gott möte. jag, ja jag ska bygga skriva definitioner, bestämma och bygga struktur.

Anonym sa...

och nu kom jag på att jag är tydligen helt ute och reser för skulle ju resa i morgon och inte idag. Hursomhelst hoppas du kommer fram snart.

Cia sa...

Ingen fara, nu är jag framme på hotellet efter drygt ett dygn på resande fot (flyget i Helsingfor var OXÅ försenat). Å vilken galen taxiresa jag har gjort... Den får bli ett eget inlägg senare ikväll. I'm alive!

Anonym sa...

Och hur gick det med väskorna?