lördag 28 februari 2009

Adalstein

...Adalstein Viking är namnet på maskinen som ska ta mig över Atlanten idag. Tjusigt namn! (Åh, Elina hatar när jag säger "tjusigt", hon tycker det är jättefjompigt och pinsamt...)
Ska bli skönt att flyga med SAS efter förra resan med Air China i 14 timmar. Då var den amerikanska filmen dubbad till tyska och textad på kinesiska. De ni!

Skickar en tanke på mina kollegor som jobbar sig blåa hela helgen för att hinna klart till vår viktiga deadline på måndag morgon.

Så här såg mina älsklingar ut när jag åkte hemifrån imorse. Det går ingen nöd på dem :-)
Observera Rögle-filten...
Ikväll ska dom på hästshow i Helsingborg. Det tror jag tjejerna tycker är roligare än en stadsvandring i NY.

Och så glömde jag skriva tack till svärmor igår. Hon kommer till oss på måndag och hjälper till med grynen i några dar, så Daniel hinner med det han ska på jobbet. Uppskattas mycket!

Inga kommentarer: